Το «αφεντικό» της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έστειλε το δικό του μήνυμα με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα και τα δημοσιεύματα για παίκτες που… νυχτοπερπάτησαν.
Κατηγορηματικά διαψεύστηκαν τόσο από τον Παναθηναϊκό όσο και από τους παίκτες, τα σενάρια που ήθελαν τους Τζέιμς, Φελντέιν, Παππά και Σίνγκλετον να έχουν ξενυχτήσει σε γνωστό μαγαζί της Γλυφάδας, μετά τον πρώτο τελικό με τον Ολυμπιακό.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος λοιπόν, με νέο ποστάρισμά του, μετά τα σχόλια του ότι «όταν ήθελα να τους διώξω, πέσατε να με φάτε», τοποθετήθηκε για το θέμα και έκανε λόγο για …προβοκάτσια.
Συγκεκριμένα, πόσταρε στο Instagram μία φωτογραφία με… πράσινες κούπες και σχολίασε: «Αλλο τι συμβαινει εσωτερικα και αλλο η προβοκατσια...Στους προβοκατορες θα απαντησουμε οπως πρεπει...».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.