Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Ξεκίνησε η δίκη του Ανδρέα Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ, στο Εφετείο

gewrgiou-elstat
Η δίκη του πρώην πρόεδρου της ΕΛΣΤΑΤ, Ανδρέα Γεωργίου στο Τριμελές Εφετείο  Αθηνών για την διόγκωση του ελλείμματος του 2009 ξεκίνησε μεν  σήμερα, χωρίς την παρουσία του ίδιου, αλλά θα συνεχιστεί στις 18 Ιουλίου.
Ο Ανδρέας Γεωργίου αντιμετωπίζει την  κατηγορία  της παράβασης καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση, κατηγορία η οποία σύμφωνα με τους μάρτυρες  συνδέεται άμεσα με τα  μνημόνια στη χώρα μας. Η υπόθεση απασχόλησε το Εφετείο, καθώς η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών τον περασμένο Δεκέμβριο  άσκησε έφεση κατά της απόφασης του Δ´ Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών με την οποία αθωώθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.