Συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού για την πρόκρισή της στον τελικό του Final 4 έδωσε με ανάρτηση στο twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Μπράβο στο θρύλο μας!! Μεγάλη ψυχή!! #weareolympiacos» έγραψε στο λογαριασμό του ο πρόεδρος της ΝΔ.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.