Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Χωρίς λεωφορεία και αύριο η Θεσσαλονίκη

Χωρίς αστικά λεωφορεία θα είναι και αύριο η Θεσσαλονίκη.

Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν και τη Δευτέρα την επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα Μαρτίου-Απριλίου και εξόφληση του δώρου Πάσχα.
Αύριο το μεσημέρι θα αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.