Χωρίς αστικά λεωφορεία θα είναι και αύριο η Θεσσαλονίκη.
Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν και τη Δευτέρα την επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα Μαρτίου-Απριλίου και εξόφληση του δώρου Πάσχα.
Αύριο το μεσημέρι θα αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.