Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Η Ευρωλίγκα τιμώρησε τον Ολυμπιακό

olimpiakoseuroleague
Η Ευρωλίγκα τιμώρησε τον Ολυμπιακό για τη συμπεριφορά των οπαδών του στο πρόσφατο παιχνίδι με την Εφές στο ΣΕΦ, με το οποίο οι Πειραιώτες σφράγισαν την πρόκρισή τους στο Φάιναλ Φορ της Κωνσταντινούπολης.
Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωλίγκα τιμώρησε τον Ολυμπιακό με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 32.500 ευρώ πρόστιμο. Οι «ερυθρόλευκοι» θα εκτίσουν την ποινή στο πρώτο εντός έδρας ευρωπαϊκό αγώνα την επόμενη χρονιά, αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να αγωνιστεί σε άλλο ελληνικό γήπεδο, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.