Η ήττα των Σαν Αντόνιο Σπερς στο πρώτο ματς της σειράς των τελικών της Δύσης κόντρα στους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς ήταν οδυνηρή για τους Τεξανούς.
Ο Μανού Τζινόμπιλι είχε συνηθίσει να βρίσκεται στην πλευρά των νικητών, κάτι που ομολόγησε μιλώντας στο δημοσιογράφο Τομ Όσμπορν.
«Το δυσκολότερο κομμάτι είναι ο τρόπος με τον οποίο ηττηθήκαμε, χάνοντας τη διαφορά των 25 πόντων. Πάντα προτιμώ να χάνω με 20 πόντους, παρά με τον τρόπο που χάσαμε», ανέφερε ο βετεράνος γκαρντ των «σπιρουνιών».
Ο Αργεντίνος, πάντως, πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι της Κυριακής, σημειώνοντας 17 πόντους με 7/10 σουτ εντός πεδιάς σε κάτι παραπάνω από 25 λεπτά συμμετοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.