Μόλις ολοκληρώθηκε ο πέμπτος τελικός στο "Μελίνα Μερκούρη", οι οπαδοί του Ολυμπιακού γέμισαν τον αγωνιστικό χώρο με αντικείμενα, αναψυκτικά και καρεκλάκια. Δείτε εικόνες.
Η κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Volley Leagueαπό τον ΠΑΟΚσυνοδεύτηκε από ρίψη αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο, του "Μελίνα Μερκούρη". Οι οπαδοί του Ολυμπιακού πέταξαν αναψυκτικά, αντικείμενα και καρεκλάκια από τις εξέδρες, με τις δυνάμεις τωνΜΑΤνα επεμβαίνουν για να προστατεύσουν τους παίκτες και τα μέλη της αποστολής του ΠΑΟΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.