Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Εικόνες ντροπής στο "Μελίνα Μερκούρη"



Μόλις ολοκληρώθηκε ο πέμπτος τελικός στο "Μελίνα Μερκούρη", οι οπαδοί του Ολυμπιακού γέμισαν τον αγωνιστικό χώρο με αντικείμενα, αναψυκτικά και καρεκλάκια. Δείτε εικόνες.


Η κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Volley League από τον ΠΑΟΚ συνοδεύτηκε από ρίψη αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο, του "Μελίνα Μερκούρη". Οι οπαδοί του Ολυμπιακού πέταξαν αναψυκτικά, αντικείμενα και καρεκλάκια από τις εξέδρες, με τις δυνάμεις των ΜΑΤ να επεμβαίνουν για να προστατεύσουν τους παίκτες και τα μέλη της αποστολής του ΠΑΟΚ.
Δείτε εικόνες από το "Μελίνα Μερκούρη"





Photo Credits: Eurokinissi                                                                                                                     πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Volley/eikones-ntrophs-sto-melina-merkourh.4661073.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.