Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Απίστευτη παραδοχή Κουρουμπλή: Δεν είμαι περήφανος που ψήφισα τα μέτρα...


Απίστευτη παραδοχή Κουρουμπλή: Δεν είμαι περήφανος που ψήφισα τα μέτρα...

«Όχι, δεν συμφωνώ..» είπε ο κ. Κουρουμπλής για τη δήλωση Παπαχριστόπουλου ότι η έξοδος από την κρίση είναι θέμα ημερών

«Είστε υπερήφανος που ψηφίσατε αυτά τα μέτρα;» ήταν η πρώτη ερώτηση που δέχθηκε το πρωί της Κυριακής από τον Σκάι ο υπουργός Ναυτιλίας. 
«Ποιος μπορεί να είναι υπερήφανος;» απάντησε ευθέως ο Παναγιώτης Κουρουμπλής και δέχθηκε αμέσως τη διευκρινιστική ερώτηση: «Τότε γιατί τα ψηφίσατε;» για να απαντήσει: «Γιατί δεν είχαμε άλλη επιλογή...». 

«Αυτή η κυβέρνηση πήρε πάνω της αυτή την επιλογή ξέροντας ότι ρισκάρει το πολιτικό της μέλλον συνδέοντας αυτή την επιλογή με την μείωση του χρέους, την ποσοτική χαλάρωση και την έξοδο στις αγορές» επιχειρηματολόγησε ο υπουργός Ναυτιλίας και πρόσθεσε: «Όλα αυτά που είπα σε συνδυασμό με τα δύο χρόνια που έχουμε μπροστά μας που πρέπει να αποδείξουμε πόσο αποτελεσματικοί και ευρηματικοί είμαστε, θα αποδειχθούν στο τέλος της τετραετίας».

«Ο ελληνικός λαός, αν κρίνει ότι δεν είμαστε στο επίπεδο που πρέπει, θα μας στείλει στα αζήτητα,όπως έστειλε τους προηγούμενους» τόνισε.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/681239/apisteuti-paradohi-kouroubli-den-eimai-perifanos-pou-psifisa-ta-metra/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.