Την πολύ σκληρή για την Ελλάδα επικαιρότητα σχολίασε στο σημερινό «Εν Αθήναις», στα Παραπολιτικά 90,1 FM ο Γιώργος Τράγκας.
Όπως χαρακτηριστικά είπε: «Φίλες και φίλοι έχουμε την πρώτη δικαστική-βόμβα για τα νέα μνημονιακά μέτρα. Το Ελεγκτικό Συνέδριο χαρακτήρισε τις περικοπές των κύριων και των επικουρικών συντάξεων, που συμφώνησε η κυβέρνηση Τσίπρα με τους δανειστές από το 2019, αντίθετες με την ευρωπαϊκή σύμβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Οι δυνάμεις κατοχής απαιτούν από την ελληνική κυβέρνηση να βάλει μέσα στα νομοθετήματα εγγύηση με νομική γνωμοδότηση ότι αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα που θα ψηφιστούν δεν θα πέσουν στα δικαστήρια και δεν θα κηρυχθούν αντισυνταγματικά.
Φίλες και φίλοι, η ατμόσφαιρα στην ελληνική κοινωνία σύμφωνα με τα σημερινά πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και όσα γράφουν έγκυρες εφημερίδες του εξωτερικού είναι εφιαλτική!
Χιλιάδες Έλληνες διώκονται και κατάσχεται η περιουσία τους, ενώ βγαίνουν στον αέρα ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τα κρυφά μέτρα του νέου μνημονίου. Η ελληνική οικονομία σε μέγγενη -στην κυριολεξία- έως το 2022.
Νέοι φόροι και ψαλίδι στα επιδόματα το 2018 και πιο εύκολες οι ομαδικές απολύσεις.
Καμία ελπίδα για μείωση του χρέους!»
Πλήρης ισοπέδωση…
Στη συνέχεια ανέφερε: «Και τώρα τρέχουμε φώναξε ο πρωθυπουργός σε μια κοινωνία που αισθάνεται και είναι ισοπεδωμένη. Και τώρα τρέχουμε είπε ο Αλέξης, ενώ η πλειοψηφία των πολιτών όλων των επαγγελμάτων και όλων των πολιτικών ρευμάτων αισθάνεται εχθρικό και ολοκληρωτικό το κράτος.
Στη συνέχεια ανέφερε: «Και τώρα τρέχουμε φώναξε ο πρωθυπουργός σε μια κοινωνία που αισθάνεται και είναι ισοπεδωμένη. Και τώρα τρέχουμε είπε ο Αλέξης, ενώ η πλειοψηφία των πολιτών όλων των επαγγελμάτων και όλων των πολιτικών ρευμάτων αισθάνεται εχθρικό και ολοκληρωτικό το κράτος.
Οι περισσότεροι σιγοψιθυρίζουν που πάμε; Τι θα γίνει; Όπως συνέβαινε σε άλλες εποχές… Τίποτα δεν κρύβει πλέον την απογοήτευση, το θυμό, το μίσος και την οργή.
Πολλοί αναρωτιούνται που θα πουληθούν τα σπίτια που δεσμεύονται και κατάσχονται και τι ρόλο παίζει ένα δημόσιο που σπέρνει μελαγχολία και οδύνη σε μια ολόκληρη κοινωνία.
Πολλοί αναρωτιούνται που θα πουληθούν τα σπίτια που δεσμεύονται και κατάσχονται και τι ρόλο παίζει ένα δημόσιο που σπέρνει μελαγχολία και οδύνη σε μια ολόκληρη κοινωνία.
Αλλάζει χέρια η Ελλάδα ή μήπως αυτή η κατάσταση στο τέλος της διαδρομής φέρει εθνική καταστροφή; Όσα και να κατάσχεις, όσα και να δημεύσεις, με πονεμένους πολίτες ούτε φέρνεις ανάπτυξη, ούτε προστατεύεις επαρκώς τα σύνορά σου…»
Μας βγάζουν εκτός…
Σχολίασε ο γνωστός δημοσιογράφος: «Οι σημερινοί Financial Times γράφουν ότι οι Έλληνες έχοντας υποστεί μια μεγάλη ύφεση, σχεδόν χωρίς προηγούμενο, μπορεί τελικά να χάσουν την υπομονή τους και να αποφασίσουν: ότι είναι τελικά καλύτερο να φύγουν από το ενιαίο νόμισμα με όλους τους κινδύνους που συνεπάγεται, παρά να βυθιστούν στην εξαθλίωση.
Σχολίασε ο γνωστός δημοσιογράφος: «Οι σημερινοί Financial Times γράφουν ότι οι Έλληνες έχοντας υποστεί μια μεγάλη ύφεση, σχεδόν χωρίς προηγούμενο, μπορεί τελικά να χάσουν την υπομονή τους και να αποφασίσουν: ότι είναι τελικά καλύτερο να φύγουν από το ενιαίο νόμισμα με όλους τους κινδύνους που συνεπάγεται, παρά να βυθιστούν στην εξαθλίωση.
Τα ελληνικά ομόλογα – όπως λέει η εφημερίδα – με νόμισμα αναφορά στο ευρώ, θα είχαν κακή επίδοση σε ένα τέτοιο σενάριο.
Κυρίες και κύριοι, ας είμαστε απόλυτα ειλικρινείς! Είμαστε μια αποικία την οποία οι περίφημοι εταίροι εξευτελίζουν συνεχώς και επιβάλλουν φασιστικά μέτρα που δεν έχουν καμία λογική και δεν πρόκειται ποτέ να φέρουν καμία ανάπτυξη. Θέλουν να αρπάξουν τα πάντα- δημόσια και ιδιωτική περιουσία, με υπερφορολόγηση, πρόστιμα, κατασχέσεις και διώξεις. Έχουν συντρίψει το στοιχειώδες βιοτικό επίπεδο για τους περισσότερους Έλληνες και με γκεμπελίστικα μηνύματα για καταπολέμηση της διαφθοράς και κάθαρση του κακού παρελθόντος, μεταφέρουν το συνολικό πλούτο των Ελλήνων σε ξένα ταμεία, με τη βοήθεια δυστυχώς κοτσαμπάσηδων και κουίσλινγκς όπως γινόταν και στην κατοχή.
Δεν είναι διαπίστωση δική μου, είναι διαπίστωση ξένων δημοσιογράφων αλλά και των περισσοτέρων μελών του νομικού κόσμου της χώρας μας.
Εδώ που περπατάμε και βαδίζουμε δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα, δεν λειτουργεί το εθνικό σύνταγμα, δεν υπάρχει ευρωπαϊκό κεκτημένο, δεν υπάρχει τεκμήριο της αθωότητας.
Τα πάντα κατάσχονται και δεσμεύονται πριν ακόμη ψελλίσει οτιδήποτε ο πολίτης. Ούτε σε εποχές αλήστου μνήμης δεν είχαν συμβεί αυτά τα πράγματα, τα οποία προσβάλλουν κάθε έννοια πολιτικού πολιτισμού.
Εθνική κυριαρχία δεν υπάρχει. Τα περισσότερα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ομολογούν στα ραδιόφωνα και στα τηλεοπτικά δίκτυα, ότι είμαστε σε επιτήρηση ή κηδεμονία ή κατοχή.
Προτιμούν να λένε επιτήρηση γιατί είναι πιο σικ….από το να λένε ότι είμαστε σε μία φρικτή κατοχή.
Προτιμούν να λένε επιτήρηση γιατί είναι πιο σικ….από το να λένε ότι είμαστε σε μία φρικτή κατοχή.
Η Δεξιά αντιπολίτευση, ο κος Μητσοτάκης ομολογεί πλέον δυνατά – κάτι που δεν έλεγε και ως υπουργός του Σαμαρά – δηλαδή ότι βρισκόμαστε στη μεγαλύτερη εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας που έγινε ποτέ στη νεότερη ιστορία.
Η κυβέρνηση επιχειρεί – όπως έγινε και σε παλαιότερες περιόδους – να χρυσώσει το χάπι με διορισμούς στο σύστημα Υγείας που λέει ότι θα κάνει ο κος Πολάκης ή με διοχέτευση πληροφοριών για ρεκόρ θέσεων εργασίας τον Απρίλιο.
Οι πάντες όμως μιλάνε πλέον για τον μακρύ κατάλογο μέτρων δυσαρέσκειας και δεν είναι λίγοι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ που στρέφονται κατά της επώδυνης συμφωνίας, όπως ο κος Χρυσόγονος που ξεκάθαρα τονίζει ότι τα περίφημα αντίμετρα είναι επιμέρους και είναι υπό αίρεση».
Όπως Αμέρικα…
Επίσης είπε: «Στα κονταροχτυπήματα κυβέρνησης – αντιπολίτευσης και στις διαμάχες που υπάρχουν μέσα στο ΔΟΛ για το ποιος θα πάρει και θα σώσει το μαγαζί – ενεπλάκη και η συνέντευξη που έδωσε ο Αμερικανός Πρέσβης, ο κος Τζέφρυ Πάιατ στο Βήμα της Κυριακής. Ο τίτλος της εφημερίδας ήταν: «ΟΙ ΗΠΑ ευλογούν τον Τσίπρα» δηλαδή ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός έχει την πλάτη των ΗΠΑ, ταυτόχρονα με την αγάπη της κας Μέρκελ.
Επίσης είπε: «Στα κονταροχτυπήματα κυβέρνησης – αντιπολίτευσης και στις διαμάχες που υπάρχουν μέσα στο ΔΟΛ για το ποιος θα πάρει και θα σώσει το μαγαζί – ενεπλάκη και η συνέντευξη που έδωσε ο Αμερικανός Πρέσβης, ο κος Τζέφρυ Πάιατ στο Βήμα της Κυριακής. Ο τίτλος της εφημερίδας ήταν: «ΟΙ ΗΠΑ ευλογούν τον Τσίπρα» δηλαδή ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός έχει την πλάτη των ΗΠΑ, ταυτόχρονα με την αγάπη της κας Μέρκελ.
Αυτό τουλάχιστον άφηνε να εννοηθεί…ο ΤΙΤΛΟΣ. Το γραφείο Τύπου της Πρεσβείας εξέδωσε διευκρινιστική ανακοίνωση στην οποία τονίζεται ότι ο πρωτοσέλιδος τίτλος της εφημερίδας δεν εκφράζει το πνεύμα της συνέντευξης».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.