Η συμφωνία που υπερψηφίστηκε την Πέμπτη αποτελεί ένα είδος μνημονίου, είπε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙZA Στέλιος Κούλογλου, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
«Είναι ένα είδος μνημονίου, αφού μας δεσμεύει με μέτρα και μετά τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος» ανέφερε.
Ωστόσο χαρακτηρίζει την συμφωνία ως την «λιγότερο κακή« που θα μπορούσε να υπάρξει για την χώρα, ενώ υποστηρίζει πως «αν δεν υπάρξει συμφωνία για το χρέος, θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό».
Ερωτηθείς για τα νέα μέτρα που προβλέπει η συμφωνία, ο κ. Κουλόγλου κάνει λόγο «παράλογες του ΔΝΤ που έγιναν τελικά αποδεκτές από την ελληνική πλευρά, δεδομένου του συσχετισμού δυνάμεων στην Ευρώπη».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.