Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Γεροβασίλη: Εμείς αγωνιζόμαστε για να βγει η χώρα από τα μνημόνια

Γεροβασίλη: Εμείς αγωνιζόμαστε για να βγει η χώρα από τα μνημόνια
Δεν αποτελούν 4ο Μνημόνιο τα μέτρα και τα αντίμετρα που κατατέθηκαν στη Βουλή, αλλά το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης, είπε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε», ενώ απάντησε στις κατηγορίες της αντιπολίτευσης για «κομματικές» προσλήψεις στο δημόσιο, λέγοντας πως «δεν έχει μπει ούτε ένας χωρίς την εποπτεία του ΑΣΕΠ».

«Δεν πρόκειται για 4ο Μνημόνιο. Δηλαδή, αν κάνουμε τους υπολογισμούς σε Μνημόνια το κλείσιμο κάθε αξιολόγησης, θεωρητικά τώρα έπρεπε να είμαστε στο 15ο Μνημόνιο τουλάχιστον», παρατήρησε η κ. Γεροβασίλη και πρόσθεσε: «Μνημόνιο γίνεται όταν η χώρα δεν μπορεί να βγει στις αγορές, χρειάζεται χρήματα και σε αυτά τα χρήματα μπαίνουν οι περιορισμοί. Εδώ, λοιπόν, δεν πρόκειται γι’ αυτό. Πρόκειται για το κλείσιμο της β΄ αξιολόγησης. Να σας θυμίσω ότι και πέρυσι με το κλείσιμο της πρώτης αξιολόγησης το ίδιο αφήγημα ακριβώς υπήρχε. Ότι ήταν ένα άλλο Μνημόνιο τότε».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.