Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Φιλ Τζάκσον: «Θέλω να δω τον Καρμέλο να πετυχαίνει…. σε άλλη ομάδα!»

Φιλ Τζάκσον
Την ελπίδα πως ο Καρμέλο Άντονι θα βρει ξανά τον καλό του εαυτό εξέφρασε ο πρόεδρος των Νιου Γιορκ Νικς, Φιλ Τζάκσον.
Αυτό βεβαίως δε σημαίνει πως το αφεντικό των Νεοϋορκέζων άλλαξε άποψη σχετικά με την παραμονή του «Melo» στο «μεγάλο μήλο»! Μιλώντας στο δίκτυο ESPN, ο «Zen Master» ξεκαθάρισε πως ο έμπειρος σμολ φόργουορντ καλό θα είναι του χρόνου να αγωνίζεται σε άλλη ομάδα
«Θα θέλαμε πραγματικά να τον δούμε να πετυχαίνει. Θέλουμε να πετύχει κάπου άλλου. Εμείς δε θα είμαστε παρόντες. Μακάρι του χρόνου να βρίσκεται σε μια ομάδα των πλέι-οφ του χρόνου. Είναι δύσκολο να θεωρήσετε εμάς διεκδικητή του πρωταθλήματος», ανέφερε ο έμπειρος παράγοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.