Κυριακή 21 Μαΐου 2017

«Δεν μας ανησυχεί η κυριαρχία των Καβς και των Γουόριορς»

Άνταμ Σίλβερ

Όλα δείχνουν πως οδεύουμε σε τελικούς ανάμεσα σε Γουόριορς και Καβαλίερς, κάτι που έχει συμβεί και τα δύο προηγούμενα χρόνια
«Αυτό δεν είναι κάτι το ανησυχητικό. Πιστεύω πως πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτή την προοπτική. Ο κόσμος τις θεωρεί κυρίαρχες ομάδες. Από την άλλη, οι Γουόριορς δεν είχαν κερδίσει το πρωτάθλημα τα τελευταία σαράντα χρόνια και οι Καβς δεν είχαν ξανακατακτήσει παλιότερα τον τίτλο», ανέφερε μιλώντας στο δίκτυο ESPN, ο κομισάριος του ΝΒΑ, Άνταμ Σίλβερ και συνέχισε:
«Υπάρχουν πολλές αυτοκρατορίες στην ιστορία της λίγκας. Οι Σέλτικς έχουν κερδίσει 17 τίτλους, οι Λέικερς 16. Πιστεύω πως οι τωρινοί διεκδικητές έχουν πολύ δρόμο ακόμη για να φτάσουν σε αυτό το σημείο. Φυσικά και θέλουμε να βλέπουμε ισορροπημένο πρωτάθλημα όμως αν οι ομάδες αυτές παίζουν υπέροχο μπάσκετ, τότε απλά κάθεσαι και τους απολαμβάνεις», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.