Επέστρεψε στην Ελλάδα ο Ορέστης Τσανγκ, μετά την αποχώρησή του από το "Survivor".
Ο πρώην "Μαχητής" έφτασε, με άψογο στιλ, στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος", όπου τον περίμεναν οι τηλεοπτικές κάμερες.
Ο φωτογραφικός φακός του Enter TV ήταν εκεί και τον απαθανάτισε!
Δείτε τις φωτογραφίες στο http://www.entertv.gr/article/423139/epestrepse-stin-ellada-o-orestis-tsangk-deite-ton-sto-aerodromio-fotografies
Πηγή: NDP Photo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.