Ο Γκλεν Ντέιβις βρέθηκε με την υπόλοιπη παλιοπαρέα των Σέλτικς του 2008 στην εκπομπή «Area 21» του TNT και προέβη σε προβλέψεις ενόψει της νέας περιόδου.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο γιγαντόσωμος φόργουορντ/σέντερ, ο Μπλέικ Γκρίφιν θα αποχωρήσει από τους Κλίπερς το ερχόμενο καλοκαίρι, μετακομίζοντας στην Οκλαχόμα Σίτι για λογαριασμό των Θάντερ.
Ακόμη, προέβλεψε πως ο Ντουέιν Γουέιντ θα αποχωρήσει από το Σικάγο για να γίνει συμπαίκτης του Κρις Πολ στους Λος Άντζελες Κλίπερς. Όταν μάλιστα ρωτήθηκε ο αγαπημένος συμπαίκτης του Γουέιντ, Ραζόν Ρόντο, για το μέλλον του «Flash» υποστήριξε πως δεν έχει μιλήσει μαζί του για το συγκεκριμένο θέμα…
Κλείνοντας, ο πρώην παίκτης των Μπόστον Σέλτικς και των Ορλάντο Μάτζικ ανέφερε πως υπάρχουν φήμες για επικείμενο… «γάμο» μεταξύ του Πολ Μίλσαπ και των Κλίπερς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.