Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Σιμεόνε: «Εξαιρετική δουλειά ο Ζιντάν»

Ο Σιμεόνε απέφυγε να μιλήσει για τη διαιτησία του ημιτελικού, αποθέωσε τον Ζιντάν κι ελπίζει στα... κενά της Ρεάλ!

Σιμεόνε: «Εξαιρετική δουλειά ο Ζιντάν»

Ο Ντιέγκο Σιμεόνε αποθέωσε τον Ζιντάν, απέφυγε να μιλήσει για τη διαιτησία, ενώ ξέρει πως θα παρουσιαστεί η Ρεάλ «Είμαι σίγουρος πως θα είναι ένας πολύπλοκος αγώνας. Έχω πάντα άγχος για τα νοκ άουτ ματς, είτε παίζουμε με τη Λεγανιές είτε με τη Ρεάλ Μαδρίτης είτε με τη Λας Πάλμας. Ελπίζω να είναι ένα ισορροπημένο παιχνίδι και να εκμεταλλευθούμε τα κενά που μπορούν να μας παρουσιαστούν. Ξέρω πως η Ρεάλ θα μας πιέσει από την αρχή και θα προσπαθήσει να μας βάλει δύσκολα» είπε ο κόουτς της Ατλέτικο και πρόσθεσε: «Το έργο του Ζιντάν είναι θεαματικό. Έχει καταφέρει να χτίσει μια μεγάλη ομάδα, πολύ, πολύ καλή». Ο Αργεντίνος τεχνικός αναφέρθηκε και στη διαιτησία, χωρίς πάντως να ανάψει το φυτίλι «Δεν θα είναι εύκολο το ματς για τον διαιτητή. Ελπίζω όμως πως θα περάσει απαρατήρητος και αυτό θα είναι το καλύτερο για όλους».

πηγή: http://www.gazzetta.gr/football/article/1078581/simeone-exairetiki-doyleia-o-zintan

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.