Στην απόφαση να μην ενεργοποιήσει την οψιόν ανανέωσης του συμβολαίου του με τους Σαν Αντόνιο Σπερς για ακόμη ένα χρόνο, κατέληξε ο Ντιγουέιν Ντέντμον.
Όπως μετέδωσε το «The Vertical» και ο δημοσιογράφος Σαμς Σαράνια, ο 27χρονος σέντερ των Τεξανών είπε «όχι» στα 3 εκατ. δολάρια που θα του απέφερε η παραμονή του στα «σπιρούνια» τη νέα περίοδο και αποφάσισε να διεκδικήσει ένα καλύτερο συμβόλαιο ως unrestricted free agent.
Τη φετινή σεζόν, ο απόφοιτος του USC είχε κατά μέσο όρο 5,1 πόντους και 6,5 ριμπάουντ σε 17,5 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα με τη φανέλα της ομάδας του Γκρεγκ Πόποβιτς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.