«Γνωρίζουμε πως όλες οι ομάδες είναι πολύ καλές. Αυτή είναι η τρίτη φορά που θα βρεθώ σε Final Four, κι η δεύτερη που θα έχουμε απέναντί μας τον Ολυμπιακό στον ημιτελικό. Είμαστε καλά. Έχω μάθει πολλά από αυτά που προηγήθηκαν, ο περσινός τίτλος μάς απελευθέρωσε», δήλωσε ο Γάλλος γκαρντ και πρόσθεσε: «Δεν πιστεύω ότι είμαστε το φαβορί, πρέπει να παίξουμε καλά και θα δούμε στο τέλος ποιος είναι ο καλύτερος. Και οι τέσσερις ομάδες έχουν μεγάλη εμπειρία, οπότε θα πρέπει να σκεφτούμε πρώτα τους εαυτούς μας, ξέρουμε ότι πρέπει να παλέψουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.