Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Χωρίς λεωφορεία μέχρι τη Δευτέρα η Θεσσαλονίκη

Χωρίς λεωφορεία μέχρι τη Δευτέρα Θεσσαλονίκη
Χωρίς λεωφορεία παραμένει και σήμερα η Θεσσαλονίκη λόγω της επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ.

Αυτό το σκηνικό θα συνεχιστεί μέχρι και τη Δευτέρα, οπότε και θα συνεδριάσουν οι εργαζόμενοι για να αποφασιστεί αν θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.