Χωρίς λεωφορεία παραμένει και σήμερα η Θεσσαλονίκη λόγω της επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ.
Αυτό το σκηνικό θα συνεχιστεί μέχρι και τη Δευτέρα, οπότε και θα συνεδριάσουν οι εργαζόμενοι για να αποφασιστεί αν θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.