Την απόφαση να συνεχίσουν και την επόμενη περίοδο με τον general manager Ντελ Ντεμπς και τον προπονητή Άλβιν Τζέντρι, έλαβαν οι ιθύνοντες των Νιου Ορλίνς Πέλικανς.
Όπως αποκάλυψε ο Σκοτ Κίσνερ για την εφημερίδα «New Orleans Advocate», οι δύο άνδρες θα παραμείνουν κάτοικοι Νέας Ορλεάνης και τη νέα σεζόν. Ο Ντεμπς έσωσε τη θέση του με την ανταλλαγή του ΝτεΜάρκους Κάζινς, η οποία εμπεριείχε ελάχιστο ρίσκο και έδωσε μια νέα ώθηση στους «πελεκάνους».
Πλέον, ο 62χρονος coach καλείται να βρει τα κατάλληλα κομμάτια για να συνθέσει το παζλ των Πέλικανς το ερχόμενο καλοκαίρι, γύρω από τους Άντονι Ντέιβις και ΝτεΜάρκους Κάζινς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.