Σάββατο 6 Μαΐου 2017

ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΣΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ: «Άντε, και τη Δευτέρα σε πρωινάδικο!»

maxs
Απάντηση σε υψηλούς τόνους και με χαρακτηρισμούς εξέδωσε το Μέγαρο Μαξίμου, με αφορμή την πρωινή συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η κυβέρνηση χαρακτήρισε τον πρόεδρο της ΝΔ «αδαή και ψεύτη», ενώ τον ειρωνεύτηκε αναφορικά με την επόμενη… τηλεοπτική παρουσία του.
Αναλυτικά η απάντηση του Μαξίμου:
«Η δεύτερη παρουσία του κ. Μητσοτάκη σε τηλεπαράθυρο μέσα σε τρεις ημέρες επιβεβαιώνει την κατάρρευση του πολιτικού του αφηγήματος με την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης.
Στην απέλπιδα προσπάθειά του να διασωθεί, καταφεύγει στην πλήρη διαστρέβλωση εννοιών και τσακώνεται με την πραγματικότητα. Είτε είναι αδαής, είτε ψεύτης!
Άντε, και τη Δευτέρα σε πρωινάδικο!»


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.