Πεπεισμένος πως η κατάκτηση της πρώτης θέσης εξαρτάται από την ΑΕΚ και βέβαιος πως η ομάδα του θα κάνει ότι και στην... Τούμπα εμφανίστηκε ο Μανόλο Χιμένεθ μιλώντας στην κάμερα της Nova για το εκτός έδρας ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο πλάισιο της 4ης αγωνιστικής των play off.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ισπανού προπονητή: «Σίγουρα θα γίνει μια ακόμα σημαντική μάχη. "Κλειδί" θα αποτελέσει το ποια από τις δύο ομάδες θα εμφανιστεί πιο ξεκούραστη και ποια θα εκμεταλλευθεί το ροτέισον. Είναι μια τρέλα αυτή η διαδικασία, αφού ύστερα από μια τόσο μεγάλη σεζόν, υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε μικρό χρονικό διάστημα. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματς, αφού τόσο ο Παναθηναϊκός όσο κι εμείς στοχεύουμε στη νίκη, προσπαθώντας να αποδώσουμε καλό ποδόσφαιρο. Ανεξαρτήτως των επιλογών που έχει ο αντίπαλος θα είναι δύσκολο ματς».
- Ο τρόπος που θα προσεγγίσετε το ματς της Τετάρτης, θα έχει ομοιότητες με το παιχνίδι της πρεμιέρας μέσα στην Τούμπα;
«Μέσα στην έδρα του ΠΑΟΚ νικήσαμε και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και κόντρα στον Παναθηναϊκό. Δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι. Κάθε ματς είναι μια διαφορετική διαδικασία».
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/aek/334319-chimeneth-apo-emas-exartatai
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.