Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Τραμπ: Θα συναντούσα τον Κιμ Γιονγκ Ουν υπό τις κατάλληλες συνθήκες

 

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι θα μπορούσε να συναντηθεί με τον ηγέτη της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν, εν μέσω της αυξανόμενης έντασης για το πυρηνικό πρόγραμμα της χώρας, αν οι συνθήκες ήταν οι κατάλληλες.
«Αν ήταν κατάλληλο για μένα να τον συναντήσω, θα το έκανα οπωσδήποτε, θα ήταν τιμή μου» είπε ο Τραμπ σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
«Αν είναι κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες θα το έκανα» υπογράμμισε.
«Μπορεί οι περισσότεροι ηγέτες να μην το έλεγαν ποτέ αυτό (σ.σ. ότι θα δέχονταν μια συνάντηση με τον Κιμ Γιονγκ Ουν) αλλά εγώ θα το έκανα» δήλωσε ο Τραμπ.
BREAKING: Trump open to meeting North Korea's Kim https://bloom.bg/2oYsZol  pic.twitter.com/Gp2fGbUPU8
Νωρίτερα σήμερα, η Βόρεια Κορέα δήλωσε έτοιμη να πραγματοποιήσει «ανά πάσα στιγμή» μια έκτη πυρηνική δοκιμή

Το καθεστώς θα συνεχίσει να ενισχύει τις δυνατότητές του σε ό,τι αφορά τις «προληπτικές πυρηνικές επιθέσεις» εάν η Ουάσιγκτον δεν σταματήσει τις εχθρικές πολιτικές της, ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπ. Άμυνας της Βόρειας Κορέας σε ανακοίνωση που μεταδόθηκε από το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων KCNA.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.