Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Επίθεση Τζανακόπουλου στη ΝΔ: Πηγαίνετε στο Χίλτον να συμπαρασταθείτε στο ΔΝΤ


Επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπέλυσε ο Δημήτρης Τζανακόπουλος μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter, με αφορμή τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κάλεσε την αξιωματική αντιπολίτευση να πάει «μέχρι το Χίλτον» να… συμπαρασταθεί στο ΔΝΤ.
Συγκεκριμένα έγραψε:
«Μετά την «αριστερή ιδεοληψία», όπως χαρακτηρίσατε στη Νέα Δημοκρατία την επαναφορά της εργασιακής κανονικότητας και το Πρωτομαγιάτικο μήνυμά σας για εμμονή σε «μεταρρυθμίσεις», μήπως αντί να επιτίθεστε στον ΠΘ, πηγαίνατε μέχρι το Χίλτον να συμπαρασταθείτε στο ΔΝΤ;».


Περισσότερα στο http://www.eleftherostypos.gr/politiki/96361-epithesi-tzanakopoyloy-sti-nd-pigainete-sto-xilton-na-symparastatheite-sto-dnt/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.