Η επίσπευση των εργασιών του τραμ που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη του Πειραιά, ήταν το θέμα της ευρείας σύσκεψης που πραγματοποίησε ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, με εκπροσώπους θεσμικών φορέων και Οργανισμών.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, τονίστηκε η ανάγκη να υπάρξουν οι κατάλληλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να επιβαρυνθούν όσο γίνεται λιγότερο οι δημότες και οι επισκέπτες της πόλης, ιδιαίτερα ενόψει της θερινής περιόδου.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/05/evria-siskepsi-gia-tin-epispefsi-ton-ergasion-tou-tram-ston-pirea/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.