Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Πήρε άδεια ο Πανιώνιος

Χαράς ευαγγέλια για τον Πανιώνιο, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ, χορήγησε άδεια στον «ιστορικό». Ανοικτός ο δρόμος της Ευρώπης και των μεταγραφών.

Πήρε άδεια ο Πανιώνιος

Ικανοποίηση πρέπει να επικρατεί στον Πανιώνιο, αφού μετά από μία διετία, η ομάδα της Νέας Σμύρνης κατάφερε να πάρει άδεια συμμετοχής στο πρωτάθλημα

Μετά την εξαιρετική παρουσία στα play off, ο Πανιώνιος κατάφερε να... περάσει τον φάκελο του από την επιτροπή αδειοδοτήσεων, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γιώργος Δημητρίου έκανε θετική εισήγηση για τον «ιστορικό» που πλέον έχει στα χέρια του την άδεια για την επόμενη σεζόν

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο ανοίγει ο δρόμος της συμμετοχής στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, αλλά και το γεγονός ότι η ομάδα της Πλατείας θα μπορεί να κάνει κανονικά μεταγραφές και ανανεώσεις συμβολαίων.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/pire-adeia-o-paniwnios/3357950

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.