«Η επόμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα είναι η κυβέρνηση που θα βγάλει τη χώρα από την κρίση», είπε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης, στη διάρκεια ομιλίας του για το Μητρώο Στελεχών του κόμματος που έγινε στη Θεσσαλονίκη.
«Η Νέα Δημοκρατία είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να εγγυηθεί την έξοδο της χώρας από την κρίση, ο κ. Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ είχαν την ευκαιρία και την έχασαν», είπε ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος εξέφρασε τη βεβαιότητα πως όποτε κι αν γίνουν οι εκλογές θα τις κερδίσει, δεσμεύτηκε ότι θα πει μόνο την αλήθεια και σημείωσε: "Δεν θα τάξουμε ούτε απάτες, ούτε αυταπάτες, ούτε πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.