Ο υδράργυρος άγγιξε το μεσημέρι τους 35 βαθμούς και οι Αθηναίοι έσπευσαν να απολαύσουν τον ήλιο και τη θάλασσα. Η απότομη αύξηση της θερμοκρασίας προκάλεσε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο στις κοντινές παραλίες της Αττικής.
Ο συνδυασμός μάλιστα της ζέστης με την αφρικανική σκόνη που έχει σκεπάσει τη χώρα έχει κάνει την ατμόσφαιρα αποπονικτική και τη ζέστη να μοιάζει αφόρητη.
Οσοι βρέθηκαν από το πρωί στο κέντρο της Αθήνας το κατάλαβαν για τα καλά... Οι περισσότεροι προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τον καύσωνα φορώντας πιο ελαφριά ρούχα και ανοιχτά παπούτσια και αναζητώντας ανάσες δροσιάς στα συντριβάνια στις πλατείες. Οπως για παράδειγμα στην πλατεία Συντάγματος!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.