Του Σάββα Λιβάνιου -
Κρίσιμη είναι η σημερινή μέρα για τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ που έχει οριστεί να διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο.
To Πανθεσσαλικό στάδιο έχει τρομερές ελλείψεις και είναι στον αέρα η άδεια τέλεσης του τελικού.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας δεν πρόκειται να την υπογράψει, αν για παράδειγμα δεν τοποθετηθεί σύστημα εποπτείας, όπως προβλέπεται στο σχετικό νόμο.
Μέχρι και χθες δεν είχαν τοποθετηθεί οι κάμερες και ειδικοί υποστηρίζουν πως αυτό δεν μπορεί να γίνει μέσα σε ένα διήμερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.