Ο Τζέιμς Χάρντεν και η παρέα του «άλωσαν» τη Δευτέρα την έδρα των Σπερς, με την ομάδα του Σαν Αντόνιο να σημειώνει ένα σημαντικό αρνητικό ρεκόρ.
Πιο συγκεκριμένα, οι «ρουκέτες» κέρδισαν με 126-99 τα «σπιρούνια», με τη συγκεκριμένη ήττα να είναι η μεγαλύτερη που καταγράφεται στην ιστορία των γηπεδούχων σε εντός έδρας αγώνα για τα πλέι-οφ.
Από την πλευρά του, ο Γκρεγκ Πόποβιτς μετά το ματς θύμισε πως πέρυσι η ομάδα του έδειχνε ασταμάτητη στο πρώτο ματς της δεύτερης φάσης με τους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, όμως στη συνέχεια ακολούθησαν τέσσερις σερί ήττες και ο αποκλεισμός.
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν για τους Σπερς, ωστόσο σε περίπτωση που δεν παρουσιάσουν άμεσα καλύτερο πρόσωπο, είναι δεδομένο πως θα αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα κόντρα στους φετινούς Ρόκετς…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.