Από τον ΆΓΓΕΛΟ ΑΡΤΕΜΙΑΔΗ
Το απέρριψε ο Αντ1 και οι φήμες θέλουν τον Σκάι να εξασφαλίζει τα δικαιώματα του ¨Big Brother¨,ώστε να το βγάλει στο πρόγραμμα του την επόμενη σεζόν.Μάλιστα,έχει γίνει και λόγος για αγορά του concept από τον Τούρκο παραγωγό,ώστε να κάνει μάλιστα και τις απαραίτητες τροποποιήσεις.Διαβάστε παρακάτω περισσότερα…

Το tv-24.gr επικοινώνησε με υψηλόβαθμο στέλεχος του σταθμού του Φαλήρου και διέψευσε κατηγορηματικά αυτή την είδηση.Το κανάλι δεν έχει πρόθεση να αποκτήσει το ¨Big Brother¨.Μάλιστα δεν υπάρχει και χώρος στο prime time για κάτι τέτοιο.Μη ξεχνάτε ότι το συγκεκριμένο ριάλιτι απαιτεί καθημερινά επεισόδια μίας ώρας και ένα εβδομαδιαίο πολύωρο live.Σε συνδυασμό με το ¨Voice¨,το ¨Ελλάδα έχεις ταλέντο¨και διάφορες νέες σειρές που προορίζονται για το πρώτο μισό,κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.