Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Βρετανία:Σχεδόν 60 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση των υπολογιστών του NHS

Η Βρετανία δαπανά περίπου 50 εκατομμύρια λίρες (58 εκατομμύρια ευρώ) για την αναβάθμιση του δικτύου υπολογιστών στο σύστημα Υγείας (NHS), ενώ η κυβέρνηση είναι ενήμερη για τις κυβερνοαπειλές που το απειλούν, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Άμυνας, Μάικλ Φάλον.

Η απόφαση για αυτήν την μεγάλης κλίμακας αναβάθμισης ελήφθη μετά από το κύμα των κυβερνοεπιθέσεων οι οποίες «γονάτισαν» εχθές το εθνικό σύστημα υγείας της Αγγλίας.

Αυτήν τη στιγμή έχει αποκατασταθεί η λειτουργία σχεδόν όλων των συστημάτων που είχαν πληγεί από τις επιθέσεις σε εκατοντάδες χιλιάδες υπολογιστές ανά την υφήλιο.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/679233/shedon-60-ekat-euro-tha-dapanisei-i-vretania-gia-anavathmisi-ton-upologiston-tou-nhs/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.