Η Βρετανία δαπανά περίπου 50 εκατομμύρια λίρες (58 εκατομμύρια ευρώ) για την αναβάθμιση του δικτύου υπολογιστών στο σύστημα Υγείας (NHS), ενώ η κυβέρνηση είναι ενήμερη για τις κυβερνοαπειλές που το απειλούν, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Άμυνας, Μάικλ Φάλον.
Η απόφαση για αυτήν την μεγάλης κλίμακας αναβάθμισης ελήφθη μετά από το κύμα των κυβερνοεπιθέσεων οι οποίες «γονάτισαν» εχθές το εθνικό σύστημα υγείας της Αγγλίας.
Αυτήν τη στιγμή έχει αποκατασταθεί η λειτουργία σχεδόν όλων των συστημάτων που είχαν πληγεί από τις επιθέσεις σε εκατοντάδες χιλιάδες υπολογιστές ανά την υφήλιο.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/679233/shedon-60-ekat-euro-tha-dapanisei-i-vretania-gia-anavathmisi-ton-upologiston-tou-nhs/
Η απόφαση για αυτήν την μεγάλης κλίμακας αναβάθμισης ελήφθη μετά από το κύμα των κυβερνοεπιθέσεων οι οποίες «γονάτισαν» εχθές το εθνικό σύστημα υγείας της Αγγλίας.
Αυτήν τη στιγμή έχει αποκατασταθεί η λειτουργία σχεδόν όλων των συστημάτων που είχαν πληγεί από τις επιθέσεις σε εκατοντάδες χιλιάδες υπολογιστές ανά την υφήλιο.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/679233/shedon-60-ekat-euro-tha-dapanisei-i-vretania-gia-anavathmisi-ton-upologiston-tou-nhs/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.