Η ψήφιση των χθεσινοβραδινών μέτρων στη Βουλή πρωταγωνίστησε στο σημερινό «Εν Αθήναις» του Γιώργου Τράγκα.
Όπως είπε στα «Παραπολιτικά 90,1 FM»: Μπορεί το πολυνομοσχέδιο να πέρασε στη βουλή με τροποποιήσεις της τελευταίας στιγμής μετά το ξέσπασμα των αντιδράσεων από τα σώματα ασφαλείας και τους ένστολους γενικότερα ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν στη σκληρή καθημερινότητα!
Οι περισσότεροι για να μπορέσουν να στηρίξουν τις οικογένειές τους αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη ή ακόμα και τρίτη δουλειά ωστόσο καλλιεργείται από την κυβέρνηση η λογική του διχασμού.
Οι ανεπίτρεπτες εικόνες που είδαμε τις ημέρες ψήφισης του πολυνομοσχεδίου με ένστολους να έρχονται στα χέρια είναι δηλωτικές της όλης κατάστασης!
Είναι να τρελαίνεται κανείς με αυτά που συμβαίνουν!
Είναι να τρελαίνεται κανείς με αυτά που συμβαίνουν!
Η κυβέρνηση έδειξε ότι αναδιπλώθηκε μετά τις σφοδρές αντιδράσεις… Ακολουθώντας τη λογική του καρότου και του μαστιγίου θέλησε να δείξει ότι ευαισθητοποιείται και ενσωμάτωσε στο βασικό μισθό επιδόματα!»
Τραγική η κατάσταση στην ΕΛ.ΑΣ
Όπως συνέχισε: «Ανεκπαίδευτοι, απροστάτευτοι και κατάφορα αδικημένοι εμφανίζονται οι αστυνομικοί όλης της Ελλάδας. Διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις που υπάρχουν σε προσωπικό, εξοπλισμό και υποδομές , με εντονότερο πρόβλημα τα παμπάλαια περιπολικά και υπηρεσιακά οχήματα, ενώ παρουσιάζουν μια τριτοκοσμική εικόνα επαγγελματικής αστυνομίας ,εν έτη 2017, τονίζοντας ότι αυτό έχει αντίκτυπο στην αστυνόμευση της πόλης και στην προστασία των πολιτών.
Και η κατάσταση στην περιφέρεια και τα νησιά είναι ακόμα χειρότερη!
Όπως συνέχισε: «Ανεκπαίδευτοι, απροστάτευτοι και κατάφορα αδικημένοι εμφανίζονται οι αστυνομικοί όλης της Ελλάδας. Διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις που υπάρχουν σε προσωπικό, εξοπλισμό και υποδομές , με εντονότερο πρόβλημα τα παμπάλαια περιπολικά και υπηρεσιακά οχήματα, ενώ παρουσιάζουν μια τριτοκοσμική εικόνα επαγγελματικής αστυνομίας ,εν έτη 2017, τονίζοντας ότι αυτό έχει αντίκτυπο στην αστυνόμευση της πόλης και στην προστασία των πολιτών.
Και η κατάσταση στην περιφέρεια και τα νησιά είναι ακόμα χειρότερη!
Ακόμα όμως και σε μεγάλες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη απουσιάζουν πάνω από 300 άτομα από οργανικές θέσεις, ενώ αρκετοί αστυνομικοί απασχολούνται στα hot spot, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αστυνόμευση στην πόλη. Όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι ο στόλος των οχημάτων της αστυνομίας δεν έχει ανανεωθεί εδώ και μια δεκαετία, από το 2006, ενώ οι αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης έχουν σταματήσει την εκπαίδευση, λόγω έλλειψης σφαιρών».
Είπε ο γνωστός δημοσιογράφος: «Εικόνες ντροπής και εγκατάλειψης από το ελληνικό κράτος που, έχοντας ως μοναδικό σκοπό τη μείωση των υπηρεσιών και των εξόδων, εγκαταλείπει στη μοίρα τους την Ελληνική αστυνομία και τους ανθρώπους της. Όπως φαίνεται, το κράτος αυτό δεν είναι άξιο να συντηρήσει ούτε τα περιπολικά που κυκλοφορούν στους δρόμους, αφού αντί να ενισχύει τις υπηρεσίες του τις εξαθλιώνει.
Από το ρεπορτάζ της εκπομπής μας προκύπτει ότι από τον στόλο των 13.000 οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας, τα 6.000 είναι μη λειτουργικά καθώς χρειάζονται σέρβις και ανταλλακτικά ωστόσο δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι πόροι.
Σκεφτείτε ότι υπάρχουν περιπολικά χωρίς χειρόφρενο, χωρίς πάτωμα που γεμίζουν νερά όταν βρέχει, μοτοσυκλέτες συναρμολογημένες με μονωτικές ταινίες και κράνη χωρίς επένδυση…
Από το ρεπορτάζ της εκπομπής μας προκύπτει ότι από τον στόλο των 13.000 οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας, τα 6.000 είναι μη λειτουργικά καθώς χρειάζονται σέρβις και ανταλλακτικά ωστόσο δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι πόροι.
Σκεφτείτε ότι υπάρχουν περιπολικά χωρίς χειρόφρενο, χωρίς πάτωμα που γεμίζουν νερά όταν βρέχει, μοτοσυκλέτες συναρμολογημένες με μονωτικές ταινίες και κράνη χωρίς επένδυση…
Απογοητευτικά είναι και τα αναλυτικά νούμερα των καθηλωμένων οχημάτων: Η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Αττικής ξεκίνησε με 2.000 μοτοσυκλέτες. Σήμερα έχει 1.255, εκ των οποίων όμως λειτουργικές είναι οι 630″.
Το… θαύμα του Κυριάκου
Σχολίασε επίσης: «Όλοι υπόσχονται αλλά δεν πραγματοποιούν! Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύτηκε ότι όταν αναλάβει τα ηνία της χώρας θα επιστρέψει το υπόλοιπό του 50% των αναδρομικών που εκκρεμεί..χωρίς προσέξτε τι είπε….χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων!
Μίλησε για αξιοπρεπείς αποδοχές….ε εδώ γελάνε…πόσες φορές τα έχουν ακούσει αυτά οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εσωτερική και την εξωτερική ασφάλεια της χώρας;
Σχολίασε επίσης: «Όλοι υπόσχονται αλλά δεν πραγματοποιούν! Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύτηκε ότι όταν αναλάβει τα ηνία της χώρας θα επιστρέψει το υπόλοιπό του 50% των αναδρομικών που εκκρεμεί..χωρίς προσέξτε τι είπε….χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων!
Μίλησε για αξιοπρεπείς αποδοχές….ε εδώ γελάνε…πόσες φορές τα έχουν ακούσει αυτά οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εσωτερική και την εξωτερική ασφάλεια της χώρας;
Και μπορεί η δημόσια ασφάλεια να αποτελεί προϋπόθεση Ελευθερίας και Δημοκρατίας, ωστόσο φαίνεται ότι οι περισσότεροι πολιτικοί το ξεχνούν! Η ευθύνη για να φτιάξουμε την Αστυνομία που θέλουμε ανήκει αποκλειστικά στους πολιτικούς μας.
Πρέπει λοιπόν να καταπιαστούν σοβαρά και υπεύθυνα με το συγκεκριμένο θέμα της εμπέδωσης ασφάλειας στη χώρα και στους πολίτες της!
Είναι απαραίτητο να σκύψουν στο πρόβλημα και να σταθούν δίπλα στους ένστολους μεριμνώντας για την εκπαίδευση και την εξειδίκευσή τους αλλά και την οικονομική στήριξη και την αξιοπρεπή διαβίωσή τους!»
Είναι απαραίτητο να σκύψουν στο πρόβλημα και να σταθούν δίπλα στους ένστολους μεριμνώντας για την εκπαίδευση και την εξειδίκευσή τους αλλά και την οικονομική στήριξη και την αξιοπρεπή διαβίωσή τους!»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.