Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Ο Δημήτρης Μανιάτης από τα ΝΕΑ με εκπομπή στο νέο ραδιόφωνο της 24Media



Επίσης, καθημερινά, τα απογεύματα 4 με 5, θα υπάρχει και αθλητική εκπομπή με τον Μένιο Σακελλαρόπουλο, σε γλαφυρό να υποθέσουμε ύφος. 
Είναι από τις καλές περιπτώσεις στη δημοσιογραφία ο Δημήτρης Μανιάτης από τα ΝΕΑαπό τα... νέα σχετικά πρόσωπα στο ραδιόφωνο (είχε κάνει παλιότερα σε City 99.5 και Βήμα FM). Ένα ωραίο ρίσκο θα λέγαμε για το διευθυντή του σταθμού Κώστα Αρβανίτη, να δούμε αν θα του βγει στο τέλος. Χρειάζεται νέο αίμα επιτέλους στα ερτζιανά.
Αρκετά αιρετικός, διαβασμένος και με άποψη, είναι από τους ελάχιστους αριστερούς δημοσιογράφους του ΔΟΛ (πώς τους ξέφυγε;). Ξεκινάει εκπομπές, καθημερινά 12 με 1 το μεσημέριπριν τη Μαργαρίτα Μυτιληναίου (1 με 2). Και μια και μιλάμε για καινούργιο αίμα, προσθέστε τη Νίκη Μπάκουλη (πρωινά 6-7) και τον Ηλία Αναστασιάδη σε ιδιαίτερες εκπομπές. Και οι δυο τους προέρχονται από τα sites της 24 Media.
Ένα ακόμα από τα ονόματα που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βετεράνος αυτός) είναι ο Ηλίας Μπενέτος για τα Σαββατοκύριακα, θα παρουσιάζει την «ιστορία ενός δίσκου», 4 με 6 τα απογεύματα.
Το «ραδιόφωνο 24/7» στους 88.6 θα βγει με πλήρες πρόγραμμα εκτός απροόπτου στις 22 Μαΐου αλλά από τη Δευτέρα θα αρχίζει να παρουσιάζει δελτία ειδήσεων.                                                                                                                                                                                                           πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/14844/O-Dimitris-Maniatis-apo-ta-NEA-me-ekpompi-sto-neo-radiofono-tis-24Media

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.