Από σήμερα (χθες) λοιπόν, το νέο ραδιοφωνικό εγχείρημα της 24 Media αρχίζει το «ταξίδι» του και σε συχνότητες εκτός Αθηνών, για αρχή σε μεγάλα αστικά κέντρα όπως (το) συνηθίζει ο Κώστας Αρβανίτης.
Πλέον, εκτός από τους 88.6, το Ραδιόφωνο 24/7 θα ακούγεται και στους 91.4 για την Θεσσαλονίκη, στην θέση του αναξιοποίητου «Στο Μωβ», στους 102.5 για τον Βόλο σε συνεργασία με το Ράδιο 1. πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/14885/To-Radiofono-247-apo-Deutera-kai-se-THessaloniki-Bolo-kai-Patra
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.