Η πρώτη εκδήλωση νυχτερινής κολύμβησης που ξεκίνησε πέρυσι, ευελπιστεί να γίνει θεσμός και συνεχίζεται και φέτος με τον προγραμματισμό να την τοποθετεί στις 23 Ιουνίου. Η λεγόμενη "γαλάζια νύχτα" που αγκαλιάστηκε από εκατοντάδες ντόπιους και επισκέπτες θα χαρίσει και πάλι μία βραδιά γεμάτη διασκέδαση, μπάνιο και ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.