Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Τέσσερα άτομα από τον 105.5 Στο Κόκκινο στο Ραδιόφωνο 24/7



Και ένα ακόμα πιο... παλιό, πέντε συνολικά! 
Κάποιοι από τους παραγωγούς του 105.5 ήδη βρήκαν στέγη στο νέο ραδιοφωνικό εγχείρημα που έστησε ο πρώην διευθυντής του «Κόκκινου» και νυν του «Ραδιόφωνο 24/7», Κώστας Αρβανίτης. Ήδη η Φωτεινή Λαμπρίδη, ο Παύλος Μεθενίτης, η Άντρη Βασιλειάδου και η Μαρία Πανοσιάν, που παρουσίαζαν εκπομπές τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα, μετακομίζουν από τη Δευτέρα στους 88.6.                                                                                                                                                                                                                           πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/14863/Tessera-atoma-apo-ton-1055-StoKokkino-sto-Radiofono-247

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.