Κάποιοι από τους παραγωγούς του 105.5 ήδη βρήκαν στέγη στο νέο ραδιοφωνικό εγχείρημα που έστησε ο πρώην διευθυντής του «Κόκκινου» και νυν του «Ραδιόφωνο 24/7», Κώστας Αρβανίτης. Ήδη η Φωτεινή Λαμπρίδη, ο Παύλος Μεθενίτης, η Άντρη Βασιλειάδου και η Μαρία Πανοσιάν, που παρουσίαζαν εκπομπές τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα, μετακομίζουν από τη Δευτέρα στους 88.6. πηγή: http://www.e-tetradio.gr/article/14863/Tessera-atoma-apo-ton-1055-StoKokkino-sto-Radiofono-247
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.