Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Υποστολή «σημαίας» στο WWE (ΒΙΝΤΕΟ)

Υποστολή «σημαίας» στο WWE (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα από τα σπουδαιότερα κεφάλαια της επαγγελματικής πάλης έκλεισε πριν από λίγο κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της WrestleMania 33. O The Undertaker αποσύρθηκε από την ενεργό δράση

O θηριώδης Mark William Callaway αγωνίστηκε πριν από μερικές ώρες για τελευταία φορά στο ρινγκ του WWE και αποσύρθηκε στα 52 του χρόνια. Η στιγμή που ο The Undertaker ανακοίνωσε το τέλος ήταν πραγματικά πολύ συγκινητική αφού τοποθέτησε τα βασικά του αξεσουάρ στο κέντρο του ρινγκ.
Η WrestleMania 33 έγινε στο Ορλάντο και ο πιο αγαπητός νεκροθάφτης του κόσμου ηττήθηκε για δεύτερη φορά στο κορυφαίο σόου του WWE έπειτα από την πρώτη ήττα που είχε κάνει κόντρα στον Brock Lesnar. Ο The Undertaker κρατούσε ένα αήττητο σερί στην WrestleMania επί δεκαετίες… Χθες, τον κέρδισε ο Roman Reigns.
Τον «νεκρό» αποχαιρέτησαν 70.000 όρθιοι οπαδοί με παρατεταμένο χειροκρότημα και δάκρυα στα μάτια. Αποτελεί γεγονός πως ακόμη και οι πολέμιοι του WWE ανά τα χρόνια έδειξαν απεριόριστο σεβασμό στον Mark Callaway ο οποίος συντέλεσε τα μέγιστα στη γιγάντωση του οργανισμού.

                                                                                                                                                                              πηγή: http://www.fightsports.gr/%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%84%CE%B1/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-wwe-%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF/#.WOJzTtLyhdi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.