Νέα αντιπαράθεση είχαν μέσω twitter, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κι αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Δημήτρης Παπαδημούλης κι ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης.
O κ. Παπαδημούλης έγραψε στον λογαριασμό του στο twitter:
«Άδωνις Γεωργιάδης: Υμνούσε #21η_Απριλιου-ΛΑΟΣ-Πλεύρη. Έβριζε ΝΔ-Σαμαρά-Μητσοτάκη. Τώρα, ως διορισμένος Αντιπρόεδρος της ΝΔ, τους γλύφει. Αηδία!»
«Έλεγα να σου απαντούσα στα σοβαρά αλλά μετά θυμήθηκα όλα αυτά και είπα ότι δεν έχει σημασία…» απάντησε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ παραθέτοντας παλαιότερες δηλώσεις του κ. Παπαδημούλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.