Η Ειρήνη Παπαδοπούλου νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου έφτασε στην Ελλάδα.
Άφησε πίσω της το survivor και επέστρεψε στην οικογένεια και τους φίλους της. Ντυμένη casual με ένα καπέλο και χαμογελαστή έφτασε στο αεροδρόμιο.
Περισσότερες φωτο στο http://www.altsantiri.gr/lifestyle/survivor-eftase-ellada-irini-papadopoulou-ikones/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.