Στην αποκάλυψη ότι τόσο ο ίδιος, όσο και οι ιθύνοντες των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ επιθυμούσαν διακαώς την απόκτηση του Ντέβιν Μπούκερ, προέβη ο Κέβιν Ντουράντ.
Μιλώντας στο δημοσιογράφο Μπιλ Σίμονς, ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς ανέφερε ότι υπήρχε επικοινωνία μεταξύ της πρώην ομάδας του και του απόφοιτου του Κεντάκι πριν το draft του 2015.
«Τηλεφωνήσαμε στον Ντέβιν Μπούκερ. Τον θέλαμε πολύ στην Οκλαχόμα Σίτι. Κι εγώ προσωπικά τον ήθελα», τόνισε ο «KD», ωστόσο η επιθυμία του δεν έγινε πραγματικότητα, αφού οι Σανς ήταν εκείνοι που επέλεξαν τον 20χρονο γκαρντ με το 13ο pick, ενώ οι Θάντερ αρκέστηκαν στον Κάμερον Πέιν ο οποίος πλέον συνεχίζει στους Σικάγο Μπουλς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.