Ήταν αναμενόμενο, έγινε και επίσημο. Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε πως τα εισιτήρια για το μεγάλο πέμπτο παιχνίδι του με την Έφες Αναντολού την Τρίτη στο ΣΕΦ, εξαντλήθηκαν!
Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Μην κάνετε λοιπόν τον κόπο να προσπαθήσετε άλλο, αφού ούτε από τα εκδοτήρια αλλά ούτε στο διαδίκτυο έμεινε κάποιο απούλητο.
Από τη νύχτα μετά τις 12 που το σάιτ του Ολυμπιακού “έπεσε” μέχρι και το πρωί στα εκδοτήρια του φαληρικού σταδίου όπου οι ουρές ήταν μεγάλες, η ζήτηση ήταν τεράστια και λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου (29/4), η ΚΑΕ ανακοίνωσε το Sold Out…

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.