Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

"Θα παίξω ξανά στο Roland Garros"

Roger Federer
Μετά από την κατάκτηση του Miami Open, o Roger Federer παρουσιάστηκε ενθουσιασμένος αλλά και προσγειωμένος. Γνωρίζοντας καλά πως η επιπλέον ξεκούραση είναι αναγκαία στην ηλικία του για να ανταπεξέλθει σε όλα τα μεγάλα τουρνουά της χρονιάς, ο Ελβετός ανακοίνωσε πως δε θα αγωνιστεί καθόλου, μέχρι το Roland Garros!
"Δεν είμαι 24 πια, οπότε τα πράγματα έχουν αλλάξει και πιθανότατα δεν θα παίξω σε κανένα από τα χωμάτινα τουρνουά, με εξαίρεση το Γαλλικό Όπεν. Χρειάζομαι ξεκούραση, το σώμα μου χρειάζεται να αναρρώσει. Χρειάζομαι επίσης χρόνο για να προετοιμαστώ, οπότε πιθανότατα θα με δείτε στη Γαλλία ξανά", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Federer, στη σύντομη συνέντευξη που παραχώρησε στον Brad Gilbert για το ESPN, μετά από τον θρίαμβό του στο Μαϊάμι.
Ο Federer κατέκτησε για πρώτη φορά τους 3 πρώτους μεγάλους τίτλους της χρονιάς (Australian Open, Indian Wells Masters και Miami Open) από το 2006, δηλαδή από όταν ήταν 24 ετών. Η διαφορά είναι πως εκείνη τη χρονιά, είχε δώσει 97 αγώνες και είχε πετύχει 92 νίκες (92-5), κάτι που προφανώς δεν μπορεί να κάνει φέτος.
Μπορεί στα 35 του να παίζει εξωπραγματικό τένις και να κερδίζει τους μεγαλύτερους τίτλους της χρονιάς, αναγνωρίζει όμως πως το σώμα του δεν θα του επιτρέψει να το κάνει για όλη τη χρονιά, αν αγωνίζεται συνεχώς. Γι' αυτό και αποφάσισε να κάνει ένα νέο διάλειμμα από το τένις, για περίπου 2 μήνες.
Θα απουσιάζει από τα τρία χωμάτινα Masters, σε Monte-Carlo, Μαδρίτη και Ρώμη. Αυτό σημαίνει πως θα αγωνιστεί μόνο στο Roland Garros από την χωμάτινη περίοδο. Το Γαλλικό Όπεν, θα αρχίσει στις 29 Μαΐου. Θυμίζουμε πως μόλις ένα μήνα μετά από το Roland Garros, ξεκινάει το αγαπημένο major του Ελβετού, το Wimbledon, επομένως δεν θέλει να αγωνιστεί κουρασμένος στην grass-court season.
Άλλωστε όπως ξεκαθάρισε και ο ίδιος, το σημαντικότερο γι' αυτόν είναι να είναι σε καλή κατάσταση σε όλα τα μεγάλα τουρνουά της χρονιάς, όπως είναι το Roland Garros, Wimbledon, το US Open και το ATP Finals, και όχι να κυνηγήσει το Νο. 1 της παγκόσμιας κατάταξης.
"Αυτό το διάλειμμα για μένα θα είναι το κλειδί, ώστε να μπορώ να συγκεντρωθώ στο Γαλλικό Όπεν, μετά στο γρασίδι, μετά στα hard courts. Αν τα πράγματα έρθουν έτσι ώστε να είμαι κοντά στο Νο. 1 θα είναι θαυμάσιο, αλλά ακόμα πιστεύω πως απέχω πάρα πολύ."

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.