Την αντίθεσή της στην καθιέρωση υποχρεωτικής τοποθέτησης συσκευής POS και αποδοχής μέσων πληρωμής με κάρτα από τους δικηγόρους, εκφράζει η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας και μάλιστα επιφυλάσσεται να προσφύγει δικαστικά, με σκοπό την ακύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης.
Η συντονιστική επιτροπή, σε εκτενή ανακοίνωσή της, ισχυρίζεται ότι έχει νομικά επιχειρήματα, με βάση τα οποία δεν πρέπει να εφαρμοστεί η επίμαχη υπουργική απόφαση για την χρήση της συσκευής POS, στους δικηγόρους.
Ακόμη, η συντονιστική σημειώνει, ότι η σχετική υπουργική απόφαση δεν έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και κατά συνέπεια είναι ανυπόστατη, καθώς η δημοσίευσή της στο ΦΕΚ «αποτελεί όρο του υποστατού των κανονιστικών διοικητικών πράξεων».
Φωτό από: Kontranews
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.