Κυριακή 30 Απριλίου 2017

MVP της χρονιάς η Χριστοδούλου


Η Στέλλα Χριστοδούλου ανακηρύχτηκε ως πολυτιμότερη αθλήτρια της χρονιάς έπειτα από την ψηφοφορία των προπονητών της Α1 βόλεϊ γυναικών.

Πολυτιμότερη αθλήτρια του Πρωταθλήματος της αγωνιστικής σεζόν 2016-17όπως ψηφίστηκε από τους προπονητές της Α1 γυναικών- αναδείχτηκε η αρχηγός του Ολυμπιακού, Στέλλα Χριστοδούλου.
Η διεθνής πασαδόρος των "ερυθρολεύκων" είναι πρώτη φορά που κατακτά τη συγκεκριμένη διάκριση. Η MVP του πρωταθλήματος –αμέσως μετά την βράβευσή της- δήλωσε αρχικά"Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές που με τίμησαν με την ψήφο τουςΘέλω να αφιερώσω τον τίτλο αυτό στις συμπαίκτριες μου, γιατί πραγματικά τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε απίστευτο δέσιμο και υπάρχει τρομερή χημεία στην ομάδα".
Στη συνέχεια πρόσθεσε: "Θέλω όμως να το αφιερώσω και στον προπονητή μου τον κ. Κοβάτσεβιτς, ο οποίος με την έλευση του έχει δώσει μια άλλη νοοτροπία στην ομάδα και προσωπικά θεωρώ ότι με έχει βοηθήσει να βελτιωθώ πάρα πολύ. Φυσικά τον αφιερώνω στην ομάδα μου και νιώθω δικαιωμένη που έμεινα στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.
Ήταν μια ιδανική χρονιά για όλους μας, που έκλεισε με νταμπλ και τελικό στην Ευρώπη, αλλά δεν σταματάμε να ονειρευόμαστε και θέλουμε να πάμε ακόμη πιο ψηλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.