Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς για τις μετακινήσεις παικτών ζητούν οι GMs

Άντριου Μπόγκουτ
Σε διαπραγματεύσεις με τη λίγκα προκειμένου να αλλάξουν κανονισμοί σε σχέση με τις αλλαγές στα ρόστερ των ομάδων κατά τη διάρκεια της σεζόν, βρίσκονται οι general managers του NBA.
Συγκεκριμένα, οι παράγοντες ζητούν μεταβολές τόσο στους κανονισμούς για τα buyout των συμβολαίων κατά τη διάρκεια της σεζόν, όσο και για τη διαδικασία των waivers.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν general managers και ιδιοκτήτες, οι παίκτες κακώς έχουν το δικαίωμα να διαπραγματευτούν τη λύση του συμβολαίου τους και να υπογράψουν ακολούθως σε ομάδες που έχουν εξασφαλίσει τη συμμετοχής τους στα πλέι-οφ, αφού κάτι τέτοιο είναι συχνά άδικο για franchises που εδρεύουν σε μικρότερες αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.