Στα μέσα του 3ου σετ της επικής μονομαχίας του με τον Roger Federer, ο Νικ Κύργιος τήρησε για άλλη μια φορά το fair play, δίνοντας έναν πόντο (που θα μπορούσε να παίξει ξανά) στον Ελβετό.
Ο επόπτης γραμμών φώναξε άουτ σε ένα σερβίς του Federer, το οποίο σύμφωνα με τον έμπειρο chair umpire Mohamed Lahyani, αλλά και τον Νικ Κύργιο, είχε βρει για λίγο τη γραμμή.
Ο Κύργιος παραδέχτηκε μάλιστα πως ήταν "late call", δηλαδή είχε ήδη χτυπήσει τη μπάλα όταν ακούστηκε το "άουτ", επομένως ο πόντος έπρεπε να πάει στον Ελβετό. Ο Lahyani, παρόλο που ήταν έτοιμος να αναγγείλει την επανάληψη του πόντου, δέχτηκε το fair play του 21χρονου και έδωσε τον πόντο στον Federer, που επιδοκίμασε την πράξη του αντιπάλου του με ένα νεύμα.
Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα ο Κύργιος μπαίνει στους τίτλους των ειδήσεων για fair play, καθώς 24 ώρες πριν, στον προημιτελικό του Μαϊάμι με τον Alexander Zverev, είχε συμβουλέψει τον Γερμανό να κάνει challenge, θυσιάζοντας ουσιαστικά έναν πόντο προκειμένου να κάνει το σωστό. πηγή: http://www.tennisnews.gr/world-tennis/atp-news/26128-kyrgios
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.