Αγώνα επίδειξης θύμισε αυτό που έκανε ο Νικ Κύργιος! Σε προημιτελικό Masters διοργάνωσης, ο 21χρονος Ελληνοαυστραλός αρνήθηκε να πάρει έναν πόντο που του καταλογίστηκε λανθασμένα και είπε στον Alexander Zverev να κάνει challenge, κερδίζοντας το χειροκρότημα από το κοινό.
"Θέλω να το δω αυτό στα social media", είπε ο Κύργιος, απευθυνόμενος σε όλους εκείνους που τον κατηγορούν για τη συμπεριφορά του, μέσα από τον τηλεοπτικό φακό.
Ο πόντος επαναλήφθηκε και μπορεί ο Κύργιος να τον έχασε, όμως σίγουρα κέρδισε πολλούς νέους θαυμαστές με την όμορφη χειρονομία του. πηγή: http://www.tennisnews.gr/world-tennis/atp-news/26113-fair-play%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.