Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Φτιάχνουν ομάδα για την D-League οι Κλίπερς

Κλίπερς
Οι Λος Άντζελες Κλίπερς αναμένεται να δημιουργήσουν ομάδα για το NBDL για τη σεζόν 2018-19, σύμφωνα με το «D-League Digest».
Οι Καλιφορνέζοι έχουν άμεσα σχέδια δημιουργίας θυγατρικής που θα συμμετέχει στην αναπτυξιακή λίγκα, η οποία πιθανότατα θα έχει έδρα το Οντάριο, με την ομάδα του Λος Άντζελες να περιμένει την έγκριση της ομοσπονδίας.
Με αυτόν τον τρόπο θα προχωρήσει το σχέδιο των ιθυνόντων του NBA, σύμφωνα με το οποίο στόχος είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα όλες οι ομάδες να έχουν από μία θυγατρική ομάδα στην D-League.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.