O Βαγγέλης Μαρινάκης πανηγύρισε τον φετινό τίτλο, έδωσε υποσχέσεις, ενώ έκανε αποκαλύψεις για το μέλλον!
Αναλυτικά οι δηλώσεις του προέδρου του Ολυμπιακού:
«Είμαστε πολύ περήφανοι που κερδίζουμε το 44ο πρωτάθλημα, το 7ο συνεχόμενο. Δώσαμε απαντήσεις. Ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια είναι με διαφορά η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και η καλύτερη ελληνική ομάδα στην Ευρώπη. Παρότι φέτος μας έβαλαν πολλά εμπόδια σε αυτό το πρωτάθλημα.
Είμαστε περήφανοι. Να ξέρετε και θα το μάθετε στις επόμενες 15 ημέρες, ο Ολυμπιακός θα δυναμώσει και θα ενισχυθεί. Έχω δώσει μία υπόσχεση για 20 πρωταθλήματα, εγώ εδώ θα είμαι, δεν πάω πουθενά, είναι η πόλη που γεννήθηκα, ας κάνουν υπομονή οι αντίπαλοί μας 13-14 χρόνια.
Όσοι έχουν αναλάβει αυτή την εργολαβία εναντίον του Ολυμπιακού, να χτυπάνε εμένα μόνο, να αφήνουν τον Ολυμπιακό να παίρνει τα πρωταθλήματα. Ζήτω ο Θρύλος».
http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/392588/oi-yposxeseis-kai-oi-apokalypseis-toy-marinaki-deite-binteo
Βίντεο από: redking.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.